wtorek, 3 maja 2011

Szkoda ...



12 komentarzy:

  1. Normalnie płakać się chce:(

    OdpowiedzUsuń
  2. A już mi się wydawało że mam jakieś omamy kiedy oglądałam dziś tv, a jednak to prawda come back zimy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też sypało, i to sporo... Śnieg w maju - kto to widział ?? Takie piękne roślinki pomarzną :(

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, szkoda:( Żeby tylko wszystko nie pomarzło, bo zapowiadają przymrozki...:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście szkoda. Przykry widok, ale może nic złego się nie stanie, za chwilę wszystko minie.....

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, szkoda tych wszystkich cudownie kwitnących drzewek owocowych ... miejmy nadzieją, że przyroda się obroni ..... u nas nie jest aż tak źle.

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie szkoda bo nie dość że u siebie nie będzie co jeść to znowu ceny będą kosmiczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda...
    A ja tydzień temu posadziłam magnolię. U nas śniegu nie ma, ale zimno się zrobiło, mam nadzieję, że przeżyje...

    OdpowiedzUsuń
  9. aj, aż żal patrzeć, pozostaje nam mieć nadzieję, że natura da sobie radę...

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda... u mnie też tak. Kwiaty pomarzły, gałęzie połamane... netu i telefonu nie miałam - po prostu kataklizm jakiś. Wsadziłam w poniedziałek rozsady kwiatów... no szkoda ;-(
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj szkoda, szkoda.. Ja dzień wczesniej tyyyyyle sadzonek posadziłam.. i chyba wszystko szlag jasny trafił :((( a tak się namęczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. No to ja mieszkam w jakimś innym świecie! Północny zachód Polski jest zminy od dwóch dni ale jest sucho i słonecznie.
    Tosiu! Świetne te Twoje poduchy! :)))
    Międzyczas...? skąd ja to nam? Hahaahaaa... :) Ostatnio mam jakoś lepiej zorganizowany ten międzyczas, udaje mi się trochę więcej szyciowych planów realizować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń