środa, 13 kwietnia 2011

Pan Witold


Witold pisze...

Jesteście niesamowici,jeszcze raz za wszystko wam dziękuję!
Dzięki Waszej pomocy jeszcze wrócą piękne dni:)

http://www.youtube.com/user/TheKrum33

To jest komentarz napisany dzis przez Pana Witolda na blogu, pod postem Nieszczęście. Nie wiem, czy filmik pana Witolda jest dobry ale pewno jest wzruszający. Piszę o tym, bo bardzo wiele osób właśnie tutaj dowiedziało się o tragedii człowieka i w odruchu współczucia i solidarności zwyczajnie, bez fanfar i niepotrzebnych słów zareagowało właściwie, czyli niosąc pomoc w różnych formach. Nie mam żadnego odpowiedniego zdjęcia, żeby zilustrować dzisiejszy post, więc musi wystarczyć zapowiedź prawdziwej wiosny, czyli nasza kwitnąca nieśmiało magnolia. Zdjęcia pana Witolda, jego dzieci i bieszczadzkie krajobrazy są pokazane w filmie.

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego dla rodziny Pana Witolda, niech szybko wrócą do dobrego....

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie zal.tragedia jest okropna ale i ja sie dolozylam do cegielki byla i umnie na blogu licytacja na rzecz Pna Witolda

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystarczy mi Twoja magnolia - to jeden z ulubionych moich krzewów, czy drzewek - dla mnie to zależność od wielkości a nie gatunku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na film Witka trafiłam już wcześniej co nie znaczy, że nie obejrzałam z przyjemnością ponownie.
    Pozdrawiam Tosiu najserdeczniej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo chyba ważniejsze od pieniędzy jest poczucie ludzkiej solidarności, pewność że nie jest się pozostawionym samemu sobie... To daje nadzieję.
    Magnolie cudne...
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń